Tutaj powinien być opis

Dzień Dyni - podsumowanie konkursu

30 października 2023 roku w naszej szkole odbyło się podsumowanie konkursu związanego z Dniem Dyni. Koordynatorem projektu była pani K. Pyśka - nauczyciel języka angielskiego. Do udziału w konkursie zostały zaproszone wszystkie klasy I-VIII szkoły podstawowej, trzylatki, czterolatki oraz oddziały przedszkolne. 
Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu i zaprezentowaniu w ciekawy sposób  jednej dyni. W dniach od 23  do 25 października uczniowie dostarczali do szkoły swoje projekty i wyeksponowali je na przygotowanej do tego celu wystawce w holu głównym naszej szkoły. Najważniejszym założeniem konkursu było wdrożenie ogólnoklasowego zaangażowania w realizację projektu oraz rozbudzenie w uczniach kreatywności i współpracy.
Konkurs został podzielony na dwie grupy:
grupa 1 - prace przygotowane przez trzylatki, czterolatki oraz oddziały przedszkolne;
grupa 2 - prace przygotowane przez uczniów klas I-VIII szkoły podstawowej.
W kolejnych dniach uczniowie wzięli udział w głosowaniu na najciekawsze dynie. Wybierali spośród prac przygotowanych przez przedszkolaczki (oznaczonych literami U, W, X, Y, Z).
Podczas głosowania obowiązywała zasada fair play, nie można więc było głosować na dynię wykonaną przez swoją klasę.
Po skrupulatnym przeliczeniu wszystkich głosów wyłoniono laureatów:
I miejsca dla dyni Z - grupa 0 e; 
II miejsca dla dyni W - grupa 0 d;
III miejsca dla dyni U - grupa 0 b;
IV miejsce (ex aequo) dla dyni Y - grupa 0a oraz dla dyni X – grupa 0c.
Przedszkolaki otrzymały pamiątkowe dyplomy oraz słodkie, drobne upominki.
Wyniki konkursu w klasach I-VIII przedstawiają się następująco:
I miejsce dla dyni nr 10 - klasa IVa;
II miejsce dla dyni nr 6 - klasa VIa; 
III miejsce dla dyni nr 3 - klasa VIIb.
Zwycięzcy konkursu z rąk pana dyrektora otrzymali pamiątkowe dyplomy oraz figurki wydrukowane na tę okoliczność w drukarce 3D (dostępnej w naszej placówce).
Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za podjęcie wyzwania, a zwycięzcom konkursu serdecznie gratulujemy!

 

*Przy realizacji przedsięwzięcia wykorzystano sprzęt audiowizualny zakupiony w ramach programu „Laboratorium przyszłości”.